lördag 13 november 2010

i år kommer bikini-ångesten tidigt(eller sent?)...

Eftersom jag ska dra till Californiaaa om typ en månad har jag fått total bikini-ångest för andra gången i år.
R.I.P
Den übervarma sommaren -10 var lite döden för min älskade La Senza-bikini. Den tålde tydligen inte tio dopp och tolv timmar i solen om dagen, den underbara barbie-rosa färgen har bytts ut mot en inte lika smickrande nyans och byglarna smiter i tid och otid.
Jag har påbörjat ett litet syprojekt på g men eftersom det är första gången jag syr en bikini så har jag några back-up plans:


La Senza 120:-/överdel(A-G), 90:-/underdel(36-40)
La Senza 220:-/överdel (A-E), 150:-/underdel (36-46)


Asos183:-/överdel(DD-F), 137:-/underdel(36-44)

Kolla länklistan för webadresser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar