fredag 10 december 2010

Lindex Affordable Luxury

För några dagar släppte Lindex sin Affordable Luxury-kollektion som var inriktad på underkläder och loungewear, kul tänkte jag och jag måste medge att jag verkligen gillade det jag såg på bilderna, såg lyxigt, modernt och minimalistiskt sexigt ut.






Tyvärr hade kollektionen enligt mig två STORA minus när jag gick kikade på den i butik. Det första är att lyxigheten inte alls finns kvar vilket är ganska viktigt när underkläderna ändå är ganska mycket dyrare än vanligt.
Det andra är att bh:arna bara går upp i C- eller D-kupa vilket jag tycker är total BULLSHIT. Återigen undrar jag varför Lindex tycker att kvinnor med stora bröst inte ska använda sexiga underkläder (de enda de har upp till F-kupa är deras bassortiment med beigea, svarta eller vita t-shirtbh:ar). Skäms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar